Let's Get High Chat <(^_^)>

Powered By Blogger

luni, 5 aprilie 2010

EL si EA <(^_^)> Partea 1



Totul a inceput cu un simplu cadou daruit de EL intr-o primavara de 1 martie..continuand cu lungi dialoguri si invitati din partea LUI la film.
Dupa cateva luni,mai exact prin vara, s`au revazut la film.Acest film a fost inceputul unei relatii de prietenie sau mai bine zis amicitie de toata frumusetea urmand ca pe toata perioada verii sa se intalneasca prin parc cu rolele ,pe la film ,pe la un suc mai exact pe la tot felul de intalnirii de genu asta :).Cand se intalneau amandoi erau foarte deschisi incepusera sa`si destainuie aproape toate secretele unu-altuia, fara pic de retinere EL incepuse sa o iubeasca ca pe o prietena foarte apropiata , EA a facut acelasi lucru sau asta i s`a parut LUI.
Uite ca vara s`a sfarsit ,a inceput scoala ,dar ei au continuat sa se vada ,mergeau impreuna la scoala ,weekendurile petrecandu-le prin parc in acelasi timp sentimentele pe care le simtea EL pentru EA cresteau,acelasi lucru spunandu`l si EA :)..Amandoi incepusera zilnic sa piarda ore bune in noapte vorbind la telefon sau scriindu`si unu-altuia sms-uri.
Frigul si zapada iernii nu i`au facut sa stea in casa ci din contra EI au continuat sa se vada incalzindu-se unu pe altu` cand raceala iernii punea stapanire pe unu` dintre EI ...
Cu toate ca sentimentele se amplificase mult acum incepusera sa apara din ce in ce mai multe retineri sau mai bine zis ,sentimente palmate, fiecare incepuse sa ascunda cate ceva. Dupa ceva timp a aparut si o cearta pentru ca LUI i se parea ca decat EL face un efort si se implica in relatia LOR. EA din cauza acestui conflict a suferit si din cauza asta EL a alunecat mai jos din locul pe care il ocupa in inima EI cuvinte spuse de EA .
In prezent EL a ramas cu impreasia ca e singurul care depune efort in relatia asta si aproape a ajuns la limita :).. Deocamdata ii desparte o saptmana ...
Cam peste peste aproximativ 1 luna vom vedea ce s`a mai intamplat intre cei DOI pana atunci direct din jamaica v`a transmis PyCIu sa ma ia mama naibii de la mama dreaq :)))=))


Ar fi oke dak ati lasa comm cu ce credeti ca se va intampla mai departe


"Poate intr-o alta viata,vom scrie alte pagini
Fara sentimente palpate,poate n-o sa mai fim straini
Nu m-am schimbat de-atunci,am dezgropat destul trecutul
M-am trezit prea mult cu perna-n brate crezand ca esti tu
Dar tu nu erai,plecai spre-o viata noua
Am pe-obraz raze de soare,dar in sufletul meu ploua
Nu mai am puterea de-atunci,atunci luptam in doi
N-am nevoie de tine dar am nevoie de noi"

Poveste spusa din viziunea LUI
click pe titlu

3 comentarii:

  1. ma... e tare povestea ;). Si eu cred ca relatia lor se va racii daca el a inceput deja sa fie oarecum "gelos" (sau cv de genu'- nu gasesc cuv. potrivit-) si au inceput sa-si ascunda chestii... Parerea mea :D [ directa ca de obicei, H3LL3N] :*

    RăspundețiȘtergere
  2. dureros..si`mi suna foaaarte cunoscuta:>..pai, depinde de fiecare..daca`si vor gasii amandoi puterile necesare sa discute si sa rezolve problemele si nelamuririle..sa`si ofere unul altuia explicatiile de care au nevoie, must be a happy end..else..don`t worry, be happy :D

    RăspundețiȘtergere
  3. cel mai bine este sa discuti si sa-ti spui mereu parerea, ce ai spus tu este inca o dovada intr-o relatie trebuie mereu sa spui ce ai pe suflet...

    RăspundețiȘtergere